środa, 14 października 2009

Apple Core





Dzisiaj dla odmiany coś dużego... Pled z wzorem "Apple Core", czyli coś z klasyki patchworku amerykańskiego. Ten ma wymiary: 180 x 180 cm. Quilting ręczny. W pierwotnej wersji miał być makatą na ścianę (wall hanging), ale z uwagi na bardzo grubą ocieplinę w środku, może stać się ciepłą kołderką. Oj, napracowałam się nad nim, napracowałam! W ogóle z "ogryzkami" jest niezła jazda, bo najciężej szyje się elementy po tzw. łukach, a w tym wzorze -niestety- łuki stanowią 100% wzoru. Pledzik wyszedł fajnie i (nieskromnie) jestem z niego dumna. Obecnie jestem na etapie szycia trzech "ogryzkowych" poduszek na zamówienie. Jak tylko skończę, wrzucę je na bloga.

2 komentarze:

  1. Pled znalazł nowy dom w Gdańsku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rety!Jestem pod wrażeniem.O technice patchworku czytałam kiedyś jakąś broszurkę, ale moja wiedza pozostała baaaaaaaaaardzo skromna, podobnie, jak i moje dzieła, a przyznaję, że lubię kołdry, poduszki i narzuty patchworkowe i mam nawyk gromadzenia różnych kawałków, co chyba dobrze rokuje ;)Gdzie mogłabym uzyskać więcej informacji,Małgosiu? Robisz dzieła niezwykłe!

    OdpowiedzUsuń