czwartek, 11 marca 2010

Niespodziewane wyróżnienia


Zauważyłam, że niespodziewanie otrzymałam wyróżnienia od dwóch osób - od Eli z blogu "Patchworld" i Adriany Agnieszki z blogu "Dekoria". Dziękuję serdecznie, tym bardziej, że ten mój blog -pisany od niedawna- nie powala ilością wpisów :) ... Widzę, że wyróżnienie łączy się z pewnymi obowiązkami na zasadzie "podaj dalej". Niestety, nie jestem zbyt oblatana w świecie kreatywnych bloggerów, więc pozwólcie, że wyróżnienie przekażę ogólnie wszystkim tym, którzy czerpią radość z tworzenia czegokolwiek, a jednocześnie prawie codziennie znajdują czas na to, by coś skrobnąć na swoich blogach (sama przekonałam się, jaką dyscypliną i samozaparciem należy się wykazać, żeby nie zaniedbywać swojego "blogowego dziecka").
Jeszcze raz serdecznie dziękuję :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz