czwartek, 18 marca 2010

"Ogryzki" czas zacząć :)

Kiedyś obiecałam, że zrobię mały tutorialik pokazujący, jak się szyje patchwork z wzorem "Apple Core". Zaczęłam szyć już nawet takowy pledzik i zbierać powolutku fotki, aby po ukończeniu zamieścić całość na blogu. Jednakże wczorajszego wieczoru z kilkoma dziewczynami dyskutowałam na ten temat na GG i jedna z nich wyszła z dość ciekawą propozycją, która spodobała się również pozostałym. Otóż wpadła na pomysł, aby robić ten tutorial w odcinkach, na bieżąco i na bieżąco szyć. Byłoby to takie wspólne szycie na odległość :) Jednocześnie mobilizacja dla wszystkich, aby rozpoczęty patchwork ukończyć ;) Dlatego pytanie dla pozostałych patchworkujących i zaiteresowanych tematem - jesteście za takim pomysłem, czy zrobić tutorial w całości? Można odpowiadać w komentarzu lub u mnie na GG: 12454304. Dostosuję się do większości.
A dzisiaj, w oczekiwaniu na "ogryzki", serduszko uszyte w technice crazy patchwork. Taki drobiazg do powieszenia :) Nie pamiętam, jakie było duże (chyba ok. 28 cm), ponieważ pojechało do Tuszyna :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz