wtorek, 28 września 2010

Mój blog trzyma się nieźle ;)

Dzisiaj na kursie mieliśmy pozycjonowanie stron. Rankingi i te sprawy... I cóż się okazało? Otóż mój blog stoi całkiem nieźle. Najciekawsze, że dotychczas nie było żadnych poczynań z mojej strony w kierunku "dźwigania" go w takich czy innych rankingach. Toż to cud większy niż w Sokółce ;) ... A w ogóle dzisiaj jakaś bardziej skupiona byłam na wykładzie. Może dlatego, że wyspałam się o całe dwie godziny dłużej, niż poprzedniej nocy ;))) Tak poważnie - ta część kursu chyba bardziej mi leżała tematycznie. Poza tym, facet prowadzący był bardziej "komunikatywny" i ta wpajana przez niego wiedza -bądź co bądź dla mnie dotychczas abstrakcyjna- łatwiej mi wchodziła do głowy... Ach! Przy okazji dowiedziałam się, że robiłam zasadniczy błąd przy wrzucaniu fotek na bloga, nigdy ich nie opisując. Od dzisiaj poprawa :)))

...A za oknem jak lało, tak leje ;)))

Żeby rozweselić i rozjaśnić ten ponury i mokry wieczór - pledzik niemowlęcy :) Patchwork klasyczny + aplikacja maszynowa + quilting maszynowy. Wymiary: 79 x 98 cm... Sprzedany :)

3 komentarze:

  1. Ale słodki pledzik :)..szybko się pobrudzi ;)..tu mży, ale po południu zaczęło :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Prowadzisz tego bloga wystarczająco długo, żeby był nomberem;))One na liście wuja Googla, poza tym masz unikatową nazwę))To jest fajne w blogach- nie trzeba pozycjonować stronki, a z czasem sama się wypromuje)))Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  3. To nic, że się pobrudzi... W końcu patchwork to forma użytkowa ;)

    OdpowiedzUsuń