poniedziałek, 27 września 2010

W strugach deszczu...

Calutki dzień leje... Uwielbiam jesień i lubię nawet taki jesienny deszcz, ale nie w obecnej sytuacji. Chociaż... W takim deszczu można sobie bezpiecznie popłakać na ulicy... Chaos. W moim życiu chaos, jakiego nie pamiętam. Do jasnej cholery, co ja takiego złego zrobiłam, że mi się w życiu tak pieprzy???!!!  Od jakiegoś czasu żyję na "bombie" i chociaż jestem silną psychicznie kobietą, czuję, jakby moja dusza na szmaty się darła. Od dwóch dni sypiam po dwie godziny na dobę. Nie dlatego, że nie mam czasu na sen. Po prostu - sen nie przychodzi. Dzisiaj na kursie padałam ze zmęczenia. Zero skupienia. Dobrze, że to ostatnie cztery dni... Muszę gdzieś sama wyjechać, odpocząć. Może 3-4 dni wystarczą? Zostawić dzieci pod opieką, tatę pod opieką, zwierzaki pod opieką... Może jakieś odludzie, las? Żeby wszystko poukładać, przemyśleć... W sumie najlepiej byłoby nad morze, bo muszę pozbierać materiały do dawno już zaprojektowanych prac. Muszle, kamienie, wygładzone przez morze kawałki drewna, wodorosty do spreparowania... Podobno w miejscowościach nadmorskich są Domy Pracy Twórczej. Muszę sprawdzić. Rezerwacja i wyjazd... Ale najpierw skończę zamówioną makatę dziecięcą. Dużo mi nie zostało - raptem lamówka i "wykończeniówka". Więc może przyszły weekend? Tyle przetrwam...
Dostałam dzisiaj maila z zapytaniem, dlaczego przestałam szyć torebki :) Nie przestałam! :) W sumie latem sporo ich naszyłam. Może dzisiaj dwie sztruksowe, uszyte techniką crazy patchwork. Obydwie sprzedane, ale jakoś nie bardzo pamiętam, dokąd pojechały. Jedna chyba do Krakowa, a druga???

6 komentarzy:

  1. Prześliczne, zwłaszcza ta pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie fajne rzeczy zobaczyłam u Ciebie. Jak to się stało, że do tej pory mnie tu nie było?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymaj się i nie daj się jesiennym nastrojom! Odpoczynek od ludzi, nawet najbliższych, jest czasem bardzo potrzebny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne torebki ... pierwsza mnie urzekła :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń