poniedziałek, 18 października 2010

Jesienne "Give Away"...

Porobiłam czystkę w szafach i -jak co roku- rozpoczynam jesienne "give away". Moje dziewczyny powyrastały z ciuszków, które są w całkiem dobrym stanie, dlatego postanowiłam wydać je osobom potrzebującym. Po wielu niezbyt ciekawych doświadczeniach z organizacjami "reglamentującymi" takie rzeczy, od wielu lat staram się sama szukać rodzin potrzebujących wsparcia, najczęściej wielodzietnych, w większości z terenów wiejskich. Dlatego, jeśli ktoś z Was zna rodzinę, w której takie ciuszki będą mile widziane, proszę o informację na maila lub GG 12454304 - spakuję paczkę i wyślę, oczywiście na mój koszt. Są to głównie ciuchy dziewczęce (spódniczki, bluzeczki z krótkimi i długimi rękawami, biało-niebieska kurteczka z kapturem i sporo innych "dupereli" ;D) na wzrost ok. 128 - 152 cm.

4 komentarze:

  1. Przypuszczam, że najwięcej potrzebujących byłoby na terenach po tegorocznych powodziach... oni często nie mają niczego...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadza się. Dlatego, jeśli ktoś zna rodzinę, w której są takie dziewczynki, bardzo chętnie pomogę.

    OdpowiedzUsuń
  3. nom na mnie za małe ;)
    Tu było jedno osuwisko w okolicy, piszą, że jest 3 dzieci, ale nie wiem w jakim wieku http://www.nowiny24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100616/PRZEMYSL/48052174

    OdpowiedzUsuń
  4. No, niewątpliwie :) Nie "wbijesz się" w te spódniczki :)... Ale poważnie, Henry. Popytaj tam u Ciebie. Spakuję i wyślę.

    OdpowiedzUsuń