sobota, 25 grudnia 2010

Warsztaty Patchworku "Strima"

Obiecałam Małgosi Walczak z firmy Strima w Swadzimiu, że wrzucę na mojego bloga informację o Warsztatach Patchworku, które odbędą się w Starym Browarze w Poznaniu, w terminie: 01.02. - 10.02.2011r., co niniejszym czynię, umieszczając w pasku bocznym baner z linkiem do strony.
Będę miała przyjemność poprowadzić te warsztaty, dlatego również ja serdecznie zapraszam do przesyłania swoich zgłoszeń w formie "historii z życia", wspartych oczywiście zdjęciami waszych dotychczasowych osiągnięć (czytaj: prac ;P), niekoniecznie patchworkowych - mogą to być wszelkie inne formy "szyte". Może się przecież zdarzyć, że w kimś szyjącym dotychczas np. ciuchy lub lalki, tkwi ukryty quiltmaker światowego kalibru ;)))... Ze swej strony chciałabym Was również prosić, abyście w swoich zgłoszeniach określili, czego chcielibyście się jeszcze nauczyć... tak "dla siebie". Może jest jakaś technika patchworkowa, która sprawia Wam trudność? Może z czymś chcieliście się kiedyś zmierzyć, ale po nieudanej próbie zarzuciliście to? Chciałabym bowiem dodatkowo "przemycić" Wam jakąś wiedzę, taką "pozawarsztatową", abyście wracali do domu nie tylko z poczuciem pożytecznie, twórczo i sympatycznie spędzonego czasu, z nawiązanymi nowymi przyjaźniami, ale także z wiadomościami, które pozwolą Wam, po powrocie do domu, dalej rozwijać się "patchworkowo" :)))
    Na stronie z informacjami o warsztatach znajdują się fotogafie z moimi patchworkami, które znacie już z mojego bloga ;) Jeden pledzik "Apple Core" nie znalazł się jeszcze na blogu, więc szybko nadrabiam zaległości ;P... Wymiary: 180 x 200 cm. Quilting ręczny. Quilt posiada wyhaftowaną ręcznie sygnaturę o treści: MADE BY SHAYNEEN    SEP / OCT 2010.

3 komentarze:

  1. Hej!
    Poczytałam o warsztatach dzięki Szaremu Wilkowi. Pytanie mam, nie orientujesz się czy warsztaty są z zakwaterowaniem i wyżywieniem?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakwaterowanie i wyżywienie, niestety, we własnym zakresie. Natomiast warsztaty są całkowicie darmowe, więc chyba warto ;) Tym bardziej, że z każdej grupy wybierzemy osobę, która wykaże się największą kreatywnością, zaangażowaniem i... rokowaniami na świetnego quiltmakera... i osoba ta wyjedzie z fantastyczną maszyną do szycia, wartą niezłe pieniądze! W Poznaniu, w kilku niezbyt odległych miejscach od Starego Browaru, mieszczą się tanie hostele. Biorąc pod uwagę, że większość dnia i tak spędzicie na warsztatach, myślę, że jest to jakaś alternatywa. Ja ze swej strony serdecznie zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. witaj- znalazlas mnie na facebooku- tak ja wlasnie rozpuszczam wici o patchworku- cudenka dla mnie ogromne- dlatego mam pytanie- ile moze kosztowac taki patchwork- podpisuje sie specjalnie pod tym- no coz zacznijmy z "grubej rury".......:-)))
    serdecznie pozdrawiam joanna.dykla@wp.pl

    OdpowiedzUsuń