piątek, 21 stycznia 2011

Podpalony Kuba - Fundacja "Mrunio" prosi o pomoc!!!

To chyba pierwszy tego typu wpis na moim blogu, ponieważ prośby o pomoc dla zwierzaków z reguły staram się przekazywać innymi kanałami, jednak ten przypadek wymaga nagłośnienia w różnych miejscach.

Fundacja "Mrunio" prosi o pomoc dla Kuby - psa podpalonego w zamkniętym kojcu w miejscowości Ścinawka Średnia koło Kłodzka. Pies okropnie cierpi, ale jego wola życia jest tak ogromna, że warto dać mu szansę na... normalne życie. O ile można mówić o "normalności" w przypadku takiej traumy :/
Wklejam link, pod którym można dowiedzieć się wszystkiego na temat psiaka i tego, co go spotkało z rąk... hmm... człowieka, czyli podobno istoty najbardziej rozumnej :/
http://www.kuba.chwiladlapupila.pl/

Pod powyższym linkiem  można znaleźć numer konta bankowego, na które można wpłacać pieniążki, przeznaczone na leczenie psiaka.

Wrzucam dwie poduszki w patchworku klasycznym. Jeśli ktoś zechce je kupić, cała kwota ze sprzedaży zostanie przekazana na leczenie Kuby. Informacje na maila: m.shayneen@gmail.com


12 komentarzy:

  1. Weszłam, żeby jak zwykle nacieszyć oczy Pani pracami, a tu taki szok ... Wstrząsający jest bezmiar ludzkiego okrucieństwa. Jakże ten psiak musiał cierpieć. I wciąż cierpi... Wpłacę na leczenie i postaram się zebrać kasę wśród znajomych.


    Iwona, Kraków

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prostu brak mi słów :(

    "Im bardziej poznaję ludzi, tym bardziej kocham zwierzęta"

    — George Bernard Shaw

    OdpowiedzUsuń
  3. boże, aż się popłakałam, jacy to ludzie są okrutni... oczywiście wpłacę pieniądze na leczenie. powodzenia :(

    OdpowiedzUsuń
  4. jeśli bym spotkała tego IDIOTĘ bo trudno mówić tu o człowieczeństwie zrobiłabym z nim to samo, jak można tak brutalnie postąpić ze zwierzakiem:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam!! przebywam poza granicami kraju,ale to co przeczytałam to przekracza ludzkie pojecie!!! jestem wstrząśnięta!!OKRUCIEŃSTWO!!!! nic dodać nic ująć!! pieniądze już wpłaciłam!! trzymaj się malutki!! nie zasłużyłeś na tak okrutny los!!!Agnieszka!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. chwała Bogu są na świecie ludzie z dobrymi sercami...historia tego psiaczka jest wstrząsająca, ale może dzięki dobrym ludziom uda się go uratować...

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie obejrzałam program "Interwencja"w którym pokazali materiał o Kubie który został podpalony,poszukiwany jest sprawca tego zdarzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zamknęłabym tego potwora w klatce i podpaliła...mam nadzieje,że spotka go odpowiednia kara do jego czynu,chociaż z naszym wymiarem prawa to ujdzie mu na sucho... :-( Za KUBUSIA trzymam kciuki, zdrowiej maleńki:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeżeli macie nk.pl to tam też dodajcie zdjęcia kuby wtedy ma szanse przeżyć ponieważ dla ciebie nic to nie kosztuje a dla Kuby to zdjęcie jest wart 1 zł WPŁACAJCIE!!! a co do tych ludzi nie mam słów są naprawdę chorzy i powinni iść do psychiatry jak zrobili krzywdę niewinnemu zwierzątku

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy wiadomo co dalej dzieje sie z Kuba?

    OdpowiedzUsuń
  11. gdzie teraz jest Kuba?

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie dlaczego nikt nie pisze od dawna co dzije sie z Kubą.Od lat zbierane są pieniądze.
    Dlaczego Kuba do tej pory nie ma domu???????

    OdpowiedzUsuń