czwartek, 14 lipca 2011

Jestem bólem...

Od wczoraj jestem bólem fizycznym i psychicznym... Moi Przyjaciele stracili synka. Maluszek żył 85 minut. Ogrom cierpienia po stracie dziecka jest niewyobrażalny. A co czują rodzice, którzy w ciągu pięciu lat tracą trzecie dziecko? Nie potrafię zrozumieć, nie potrafię sobie tego nawet wyobrazić... Każdy z nas, przyjaciół i znajomych, próbuje to "ogarnąć" na własny sposób. Ja uciekłam w pracę i milczenie... Ania kupiła 20 kilo ogórków i zaprawia samotnie w kuchni... Krzysiek zabrał wędki, wziął urlop i na trzy dni pojechał na ryby. Samotnie... Firefox wsiadł z plecakiem na swojego choppera i gna przez Dakotę gdzieś w góry, żeby pobyć sam ze sobą... Wszyscy milczący, w samotności. Z bólem Rodziców i swoim własnym...


"W języku angielskim istnieje słowo orphan, które oznacza sierotę. Jest słowo widow, czyli wdowa. Brak w nim jednak określenia rodzica, który stracił dziecko.”
(Jodi Picould - "Bez mojej zgody")

------------------------------------------------------------------------------

Jakiś czas temu, Pani Joasia z Warszawy zamówiła dla swojego synka Jasia pled patchworkowy i trzy poduszki do kompletu. Wspaniała klientka, wspaniały kontakt... Mam nadzieję, że pledzik świetnie sprawdza się w pokoiku Jasia.

5 komentarzy:

  1. Bardzo mi przykro...
    Żadne słowa nie dadzą pociechy ...


    Shayneen - chciałam za to Tobie życzyć, żebyś mogła tu napisać, i pisać zawsze! same radosne nowiny...

    OdpowiedzUsuń
  2. milcząco jestem z Tobą, rodziców nie znam ale ich ból dla każdej matki jest nie do ogarnięcia, zrozumienia, przeżycia, jest rozpaczą bez ukojenia......

    OdpowiedzUsuń
  3. Shayneen - nie ma słów na to co się stało, napiszę więc tylko, że myślami jestem z Tobą...

    OdpowiedzUsuń
  4. To straszne...Moja mama straciła w taki sposób pięcioro dzieci,w końcu Bóg obdarował ja drugą córką...trzeba modlić się i wierzyć...ale to takie trudne.

    OdpowiedzUsuń
  5. [*]

    ... mama Basi [7 dni] i Eli [23 godziny]
    i Emilki... skończyła właśnie 6 lat:)

    ... jakbym mogła być w czymś pomocna dla Twojej koleżanki, to zgłaszam swoją dyspozycję: millullim@gmail.com

    OdpowiedzUsuń