sobota, 10 marca 2012

...

(...)
- Czy będziemy dzisiaj obozować? - pyta.
(...)
- Czy będziemy? - pyta ponownie.
- Zobaczymy później - mówię.
- Dlaczego później?
- Dlatego, że teraz nie wiem.
- A dlaczego nie wiesz teraz?
- Cóż, po prostu nie wiem teraz, dlaczego nie wiem.
 ( Robert M. Pirsing - "Zen i sztuka oporządzania motocykla")

Ten fragment z książki Pirsinga bardzo dokładnie oddaje moje, trwające od kilku dni - "tu i teraz"... Zapytana o cokolwiek, mogę odpowiedzieć jedynie tym ostatnim zdaniem cytatu... i czekać na "później".


Z resztek "ogryzków", jakie zostały mi po uszyciu quiltu dla Ani, powstał taki sobie patchwork dla jakiegoś malutkiego kowboja ;) Wymiary: 84 x 95 cm. Quilting ręczny.

5 komentarzy:

  1. od kilku tygodni czytam ten blog. Jesteś bardzo mądrą osobą i dodatkowo zdolną, piekne prace naprawde piękne. P.K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytam Pani bloga od dawna. Podziwiam , podziwiam i jeszcze raz podziwiam to , co wychodzi z pod Pani rąk.
    Ja sama nie mogę się zdecydować na pisanie , zwyczajnie brak mi odwagi.
    Życzę powodzenia.
    Pozdrawiam MARIA L.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozdrawiam serdecznie zgadzam się z przedmówcami:)
    Podziwiam i bloga i czarodziejskie szycie.
    Dziękuję za Pani rady na blogu są bezcenne i bardzo pomocne.

    Serdeczne podziękowania.

    Mariola.L

    OdpowiedzUsuń
  4. witam, jestem zafascynowana Pani pracami. Ich estetycznosc wywoluje tak przyjemne doznania, że goszczę tutaj jak tylko mam wolną chwilkę. Dlatego też pozwoliłam sobie wyróżnić Panią w zabawie "Tell me about yourself Award". nie wiem, czy będzie Pani miała życzenie w niej uczestniczyć, ale nie mogłam się oprzeć :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie fajne ogryzki:) Też bym chciała tak umieć szyć:( "Może kiedyś się wezmę..." jak śpiewa Kuba Sienkiewicz;) A na razie poczekajmy...
    (polecam społeczność na artillo.pl - nowy portal, własny sklepik, personalizacja, swoboda, niskie marże)

    OdpowiedzUsuń