czwartek, 14 czerwca 2012

Srebrna Agrafka...

Dzisiaj w pasku bocznym pojawił się button do mojego panelu artysty w działającej od kwietnia galerii "Srebrna Agrafka".
http://srebrnaagrafka.pl/sklep/shayneen



W dobie ogólnego kryzysu, galeria ta jest świetną alternatywą zarówno dla artystów sprzedających swoje prace, jak i kupujących. Powód? Jest to chyba jedyna galeria internetowa jaką znam, która nie bierze od artystów prowizji, dzięki czemu prace dla potencjalnego klienta są o wiele tańsze. W związku z tym zachęcam do odwiedzania "Srebrnej Agrafki" ;)
Dzisiaj torebka - błyskawica, jak ją nazwałam :D Dlaczego? Otóż, przedwczoraj zaczęłam ją szyć, wczoraj skończyłam, wieczorem obfotografowałam, wstawiłam do "Pakamery", w ciągu godziny torebka się sprzedała. Dzisiaj rano była wpłata i adres do wysyłki, więc po godzinie 9 rano torebusia wraz z Pocztą Polską pojechała do Wrocławia. Jutro powinna już cieszyć klientkę :) Akcja - błysk :D... A sama torebeczka uszyta w 'crazy patchworku' - taka nieco romantyczna.
Randka w Prowansji ;)... Torebka w 'crazy patchworku' ;)



2 komentarze:

  1. Dzięki Małgosiu za info o nowej galerii:) A torebka prześliczna...i jak tu nie kochać "crazy patchworku":) Pozdrawiam serdecznie:)!

    OdpowiedzUsuń