piątek, 19 września 2014

Szukam chałupy!

Chcę kupić chałupę na wsi! Starą, do remontu, z kawałeczkiem ziemi. W sumie tylko na coś takiego mnie stać :) Muszę w niej zamieszkać i remontować... Wiem, wiem - wszyscy radzą, by budować od podstaw, bo remont starej kosztuje dwa razy tyle, co wybudowanie nowej, ale w mojej sytuacji jest to opcja nie do przyjęcia.
Dokładnie rok temu przymierzałam się do zakupu domku dla mnie idealnego - w lesie, między Słupskiem a Czarną Dąbrówką. Właściciele chcieli sprzedać ogromne siedlisko, dzieląc je na działki. Ja przymierzałam się do tej z domem :) I kiedy już, już wszystko było ugadane, ja prawie "zadomowiona" - trach! Postanowiono sprzedać wszystko jednemu klientowi, który swoją ofertą powalił wszystkich startujących do poszczególnych działek. Mi pozostało do odebrania kilkanaście starych krzeseł (zbieranych w okolicy), które tkwią na strychu u mojego niedoszłego sąsiada... i czekają na chałupę :) 
Gdybyście więc słyszeli o chatce, czekającej na kogoś, kto przywróci ją do stanu świetności, to poproszę o prywatną wiadomość ;)

A tymczasem nadal szyję worki przedszkolne...








5 komentarzy:

  1. Och, ja też marzę o chałupce, ale na weekendy. Ty rozumiem całorocznie? Powodzenia, trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy wpis, oraz samo wykonanie. Powodzenia w szukaniu, tym czasem wpadnij do mnie, może znajdziesz coś dla siebie :) wypas owiec Józefów

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie juz sie udalo z chalupka i pewnie dlatego Cie nie ma w blogosferze. Jakbys jeszcze szukala to polecam ciekawe miejsce: Plawna w woj. dolnoslaskim, miejsce magiczne. Jest duzo wiadomosci w necie. Znalazlam cos takiego:
    https://www.youtube.com/watch?v=uSPz39ypKI0
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń